nav.palkki katoaa

perjantai 2. elokuuta 2013

Päivä numero 2


ⒸJenny P.

Ensimmäinen yö sujui todella hyvin ! Jälkeen puolen yön leikittiin hetki ja sitten alettiin nukkumaan. Ei ikävöinyt ollenkaan kotiin vaan nukkui kiltisti aamu viiteen saakka. Käytiin sit vähän ulkona ja tultiin takas sisälle nukkumaan. Äiti haki sit Taren kahdeksan maissa aamupalalle, mut mä ite jatkoin unia iltapäivä yhteen asti :D 

Päivä sujui yhtä hyvin kuin eilenkin, oltiin ulkona, leikittiin, painittiin, otettiin vähän valokuvia ja käytiin tuossa koululla ja nähtiin muutama kaveri, jotka sit vähän silitteli Taree. Saatiin jopa upeat tuliaiset Jennyltä, kiitos! Hieman oli köysilelussa vielä kasvunvaraa :D Välillä alkoi Tarea vähän pelottamaan, kun tuli mun jalkojen väliin istumaan piiloon :D ja häntä meni jalkojen väliin vähän kun pelotti, voi ressua. Otin sen sit turvaan mun syliin, kun Tare sinne melkein väkisin kiipesi :)  
Kerran meinasi kakka tulla sisään, mutta ehdin juuri ennen sitä ottaan Taren syliin ja lähdin juoksemaan ovelle, yhtäkkii sit tunsin et jalalla oli jotain löysää ja kakathan ne oli tippuilu mun jalalle...noh, lattia onneks säilyi puhtaana ja mäkin siitä menin sitten suoraan saunaan :D
 Illalla oli niin väsynyt poika, että kun istuin sohvalla niin Tare yritti kiivetä mun syliin. Noh, sohvalle ei saa tulla, joten istuin lattialle ja Tare tuli heti mun syliin nukkumaan :) Sitten, kun se siitä heräili niin käytiin ulkona pissalla ja vähän juoksentelemassa. Tare-poika se astu muinamiehinä ison sammakon päälle, eikä edes huomannut sitä ja sammakko se lähti ja nopeesti pakoon :D Sit tultiinkin jo sisälle ja tälläkin hetkellä Tare tos vieres nukkuu ja potkii tassuilla, ties millasta koiranunta se näkee :) 


ⒸJenny P.
ⒸJenny P.

ⒸJenny P.





Kaverukset :)
Kiitokset, Jenny !
http://hurttateam.blogspot.fi/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Me kiitämme kommentistasi!

© Eve P.